در اين مقاله در نظر داريم به ادامه ي توضيح در خصوص نصب تلفن سانترال گرنداستريم که در مقاله هاي قبل صحبت کرديم بپردازيم. با ما همراه باشيد. اکنون افراد بيشتري کسب و کارهاي کوچک را شروع مي کنند، بسيار مهم است که با مشتريان خود ارتباط برقرار کنند. در حالت عادي، بيشتر ما فقط از يک تلفن ساده استفاده مي کنيم. اين مي تواند نياز اساسي ما باشد. ما مي خواهيم براي مشتريان خود يک تعامل صوتي ايجاد کنيم، مانند “خوش آمديد به شرکت . لطفاً شماره تلفن يا صفر را براي کمک بگيريد” و غيره…آيا مي توانيم اين کار را انجام دهيم؟ البته، ما مي توانيم اين کار را انجام دهيم! اين سند گام به گام راهنماي نحوه ايجاد شبکه VOIP براي تجارت ما را ارائه مي دهد. راه حل به ساده ترين شکل ممکن خواهد بود.
VOIP چيست درحقيقت ويپ “پروتکل صوتي از طريق اينترنت” است. اين اصطلاح عمومي براي خانواده اي از فناوري هاي انتقال براي تحويل ارتباطات صوتي از طريق شبکه هاي IP مانند اينترنت يا ساير شبکه هاي بسته سوئيچ است. VOIP مي تواند يک مزيت براي کاهش هزينه هاي ارتباطي و زيرساختي باشد. به روش ديگر، استفاده از VOIP براي ايجاد سيستم ارتباطي ما با ويژگي هاي کامل بسيار آسان است. در حالت عادي، ما بايد سه اجزاي اصلي را تنظيم کنيم: IP-PBX، تلفن ها (يا تلفن هاي نرم) و خدمات شرکت مخابراتي VOIP که مي توانيد از آنها براي تماس با افراد ديگر در شبکه PSTN استفاده کنيد(شبکه تلفن عمومي سوئيچ ، اين شبکه تلفن سنتي ما است).
جهت مشاهده ي ادامه مقاله در خصوص
درباره این سایت